Minnet är kort men intensivt.

Förlåt Emma,, jag glömde ta med Förhäxad till mamma...=S men om du vill så kan ni ju fara förbi här imorgon och hämta den. Ring när du ser det här?

Imorgon ska jag bada Skrållan, hinns inte ikväll. Nu ska jag skriva klart skrutt ergonomiuppgiften. Hatar hatar hatar... Sen ska jag och Robin hugga in på julskinkan som hans snälla mormor hade till oss. I vanliga fall håller jag hårt om traditioner (vi, alltså hemma, äter aldrig julskinka före dan före den 23:e) men i år ska jag inte vara hemma dan före julafton så då har jag ju redan brutit en tradition. Så varför inte en till liksom??

Fick precis en julklapp av Robin nyss. I förskott. Jättefin var den! Tack min älskling!!<3



Kommentarer
Postat av: lillblondin

Hahah, jag läser det här NU så det är nog lite sent att ringa ;D

Men jag ringer imorgon (sen idag)!

2010-12-23 @ 01:09:39
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0