När ingenting är gott nog.

Sitter hemma för tillfället och "gör" samhälls. Hade svenska till halv tio och därefter rusade jag hem till vovvarna igen. Eira har aldrig varit själv en hel fredag förut så jag gör det för deras skull. Det dumma är dock att jag måste äta lunch här.. Det där med ätandet har blivit som en konst för mig. Ibland går det hur bra som helst och ibland (som nu till exempel..) känns allt bara vidrigt. Hur hungrig jag än är.. På skolan brukar det dock gå bra, då mår jag inte illa iallafall. Fråga mig inte vad det beror på, för jag har ingen aning. Tog gluten osv-prover för två veckor sedan och de svaren skulle ha kommit förra veckan men.. Så här sitter jag nu, hungrig som en varg och med en mage plattare än en pannkaka. Vill äta, kan inte. Hatar det.

Idag har jag namnsdag förresten. Malin.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett stort grattis gumman..... ;o)

2010-12-10 @ 17:11:56
Postat av: Mormor

Hej hjärtat och grattis i efterskott på Malindagen. Läste att du klippt dej och ångrar att du inte lät henne klippa luggen mera. Men du min vän, du kan gå tillbaka och säga detta, då åtgärdar hon det utan extra kostnad. Det är jag säker på. Ha nu en riktigt skön helg. Stora varma kramar från mormor som älskar dej och är stolt över att vara din mormor. Hälsa Robbin.

2010-12-11 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0