Och den lågan, den brinner för dig.

Genomled en två och en halv timmes lång spanska-lektion men sen orkade jag inte mer. For hem på lunch och här är jag kvar. Har haft sådana smärtor i rygg och mage hela helgen att jag i princip levt på ipren. Inte kul..

Nu siter jag i soffan här hemma hos min älskling (och mig(A) och lyssnar på julmusik. Äter ananas och skriver om Ferdinand Magellan. Han var den första att segla jorden runt och även personen bakom namnet "Stilla Havet". Intressant? Mjaa..

Imorgon har jag prov i naturB, igen,.. Hade ju omprov i tisdags (vilket jag fick VG på!) och nu blir det nästa.. Men det är inressant, nk är nog mitt favoritämne. Dessutom, älskar jag läraren. Haha.
 
Och jag är sååå sugen på lussebullar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0