Rättelse ang finaste Skrållan

Självklart är det underbart att komma hem till två överlyckliga hundar men det gör lite ont när en av dem krafsar hårt hårt på mig så jag får rivmärken som inte försvinner i första taget haha..=S Antar att jag får skylla mig själv som lämnar stackarna..

Nu ligger dem sött bredvid mig. Skrållans är så "tillgiven" och Eira är så pussig (och hon har fått så stor tunga!!). Igår aktiverade vi dem båda två, la ner en sån där aktivitetsboll fylld med (hemskt små) godisbitar och så sprang de runt och jagade den båda två. Egentligen är det väl bra om de kunde få vara en och en men det gick bra såhär också.


MVG på talet i svenska (Jan Guillou), MVG på nationella i svenska och MVG på slutbetyget i svenska B satt fint hos mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0