She doesn't even excist.

Sitter och kollar igenom gamla inlägg. Om Alice. Vet inte vad jag ska känna. Känner ingenting speciellt. Jag vet att jag läntar efter henne, jag vet att jag älskade henne, och att jag fortfarande gör det. Men varför? Jag har många fina minnen, men dom börjar försvinna. Hon börjar försvinna. Hon finns inte längre. Jag minns att vi hade ett speciellt band. Men hur kändes det? Jag minns att hon var kärleksfull. Men hur kändes det? Jag minns att jag älskade att ha henne nära. Men hur kändes det? Jag minns inte.

Eira som ligger i soffan bredvid mig sätter sig plötsligt upp och tittar på mig. "Du har ju mig."


Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2010-12-26 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0