Finaste Julafton

Jag har aldrig känt mig så nöjd efter en julafton som jag gör i år. Har aldrig fått så mycket som jag önskat mig. Har nog aldrig fått så många julklappar heller för den delen, haha.. Här nedan en överblick, mest för min egen skull, så att jag aldrig ska glömma. Det här har jag fått av:

Mamma:
- En parfym
- Mysdress
- Mys-tofflor
- Rakhyvel
- Muffinsplåt
- Ängel-ljuslykta
- Tidning + toffefee (på morgon)

Mamma o Tomas:
- Stekpanna m. räfflor, (tsm med Robin)

Tomas:
- Usb-minne 16gB
- Med andra ord-spelet

Emma:
- En parfym
- Ett halsband
- Två nagellack
- Hårspray
- Svart linne
- "Nagelstenar"
- Bodylotion & tvål

Oscar:
- Vem där-spelet
- Godis (tsm med Robin)

Pappa:
- Hårddisk, 1tB

Mormor:
- En bok & pengar

Morfar:
- Pengar & godis

Emelie:
- Body Butter & Hårinpackning
- Två nagellack

Robins föräldrar & mormor, morfar
- Presentkort på InterSport

Robins morbror & kusin
- Presentkort på Kicks

Som sagt, så har jag aldrig fått så mycket i julklapp, och aldrig så bra saker. Robins får ni inte veta(A) men de var super också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0