1 Februari 2010

Inleder veckan med Grafisk Kommunikation - PG som lärare med andra ord. Fantastiskt. Dock måste jag säga att resten av dagen faktiskt känns drygare än nu före lunch. Speciellt idrotten. Mission Impossible. Vet inte ens vad det är. Underbart.

Bra saker med den här dagen...
* Jag får faktiskt träffa min älskling tids nog ändå..<3 Även om det kommer dröja.
* Det är den första februari. (9 februari = Jag fyller 17:)
* Sista måndagen på ett tag, eller ja, lediga nästa måndag iallafall.
* Dagen före imorgon, haha. Slutar 11.20 då nämligen.
* Drygt en månad kvar till min och Robins lilla utflykt hihi, hemlisss!

Dåliga saker med den här dagen...
* Fick just veta att jag gjort kalendern vi ska göra nu på grafiska helt fel. Fel år och fel veckor. Allt var typ fel. Höll på måsta göra om allt. Tur jag har ögonen öppna och märkte att allt inte var så fel ändå. Hade PG fått bestämma så hade jag raderat, och gjort om.
* Lååååååååång och dryg dag, och som pricken över i:et så avslutas den med idrott. Härligt att få röra på sig. Eller?
* Bara några ynka dagar kvar tills mitt hår försvinner. Aja, en bit iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha och vem var Mats då? ;D



Jeep, hemma och sjuk, jätte skönt ;D haha.

Jo vi syns ikväll!

2010-02-01 @ 09:51:24
Postat av: lillblondin

Haha och vem var Mats då? ;D



Jeep, hemma och sjuk, jätte skönt ;D haha.

Jo vi syns ikväll!

2010-02-01 @ 09:51:32
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0