Jag har många bra idéer.

Ja det har jag faktiskt. Och håller på spricka av längtan tills jag får berätta om mina idéer för de personerna som de gäller. Hihi! Dessutom håller jag att spricka av längtan tills mamma mailar till mig.. Hon har fortfarande inte gjort det..:( Men fick ett sms idag av henne där hon bland annat skrev att internet inte fungerar.. De på hotellet trodde att de kanske funkar imorgon.. Mamma jag saknaaaar dig...<3

Och så längtar jag tills Robin kommer hem. Och så förstås efter Alice Brallis. Men det gör jag jämt.

I´ve got you..<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!! Nu funkar internet men jag kan inte komma in pa mailen. Hoppas allt ar bra. Har ar det nastan for varmt ibland! Vi ar forsiktiga med solandet, men har anda lyckats branna oss! Typiskt. I morgon ska vi fara pa utflykt till Khao Laks nationalpark. Hall tummarna att jag inte blir superallergisk. Nu ska jag skriva nagra rader pa Emmas blogg. Skot om dig min alskling. Manga kramar mamma och Tomas

2010-02-17 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0