Jag vill bara heeeeeem....

Till Emma.
När jag kommer hem så smittar du mig. Okej? Fast bara för imorgon. För på onsdag måste jag nämligen till skolan och ha Psykológi B. Ååh jag hatar gymnasiet. När man gick högstadiet och var less så kunde man ju nästan bara fara hem. Fanns nästan ingenting att missa. Men nu finns det ingen tid till att vara sjuk.

Till Robin<3
Ååh det är så jobbigt att du inte är på skolan halva veckan. Bara kom hit och va med mig. Jag känner mig så ensam.. Så ensam. Jag vill ha en kram.. Nu.. Jag älskar dig. Alltid.

Till mamma.
Lägg in pengar på min mobil är du snäll:) Jag vet att du älskar när jag smsar till dig på dagarna. Hur meningslöst innehåll det än är. 200, så jag får gratis sms. Men usch, vilket slöseri med pengar. Hade gärna sparat hela studiebidraget till utlandet. Snälla skänk massa pengar då jag fyller år. Jag och Robin bara måste utomlands. Nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0