Måste man vara med på idrotten när man har så träningsverk så man knappt kan gå?

Hmm, ja måste man det? För jag har så ooooont. Sitter på median och skulle lägga upp det högra benet på det vänstra och det gjorde så ont! Slet till och jag blev tvungen att hjälpa mina stackars ben.. Dessutom hugger det till på högra sidan av ryggen för varje steg jag tar när jag går..

Och nu är klockan väl ungefär 15 i Thailand där min älskade mamma och Tomas befinner sig nu och två veckor framåt. De ligger väl troligtvis och solar vid nån fin strand,. Och inte har jag fått nått mail heller. Pallra dig upp till hotellet och datorn mamma och skriv ihop ett mail till mig. Känns konstigt att du är borta. Men tack så mycket för det söta kortet och hjärt-asken igår på alla <3-dag.

Jag och min underbara Robin hade hur som helst världens mysigaste alla <3-dag igår! Jag älskar dig över allt annat!<3

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Mamma skickade ett sms till mig i morse, internet på hotellet hade inte fungerat igår, men hon skulle prova idag ikväll igen :)! SÅ hon kanske provar just nu då ;D

2010-02-15 @ 14:57:41
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0