Nu äntligen har jag gratis sms.

Haha, sist var i mitten på november. Men nu är jag igång igen och smsar utan att egentligen vilja något hihi. Aja, för övrigt är det nu prick en vecka till jag fyller år. Och på fredag har jag vid den här tiden säkerligen precis klippt mig. Usch. Livrädd, skakandes kommer jag sitta i frisörsstolen och ångra att jag gick dit. Jag hatara att klippa mig. Samtidigt som det känns ganska skönt sen:) Då vet ni.

Och jag är sååååå sugen på att fara utomlands. Eventuella pengar i present går direkt till spar. Då vet ni.

 Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Emeliee

GRATIS SMS!=D ÄNTLIGEN MALIN JU!=D

2010-02-02 @ 20:49:32
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0