Och så var det måndag igen.

Som jag har längtat efter den här dagen.. Nä, faktiskt så hatar jag måndagar. Onsdagar också för den delen. Så nu känner jag inte längre att det värsta är över när måndagarna är slut. Onsdag och teater väntar då fortfarande. Underbart? Nej.

En annan sak som är väldigt mycket mindre bra med den här dagen är att jag (som vanligt) skiljs från Robin vid typ åtta och inte får träffa honom igen förrän kvart över fyra typ. Nästa dåliga grej är idrotten. Var inte med förra gången så kan som inte skippa det idag..

Som grädde på det äckliga moset så är det fortfarande en vecka kvar tills mamma och Tomas kommer hem. Dessutom kommer nästa måndag att bli ännu värre än den här. Varför tänker jag inte säga. I och för sig kommer jag måsta sluta tidigare så missar idrotten, vilket ju är ännu en anledning till att jag måste vara med idag..

Okej. Färdig-klagat tycker jag nu. Kanske att jag skulle ta och nämna några positiva saker.
- Det är idag endast 14 dagar kvar till min och min älsklings 1 års-dag!! (9 mars!)
- Det är mindre än två veckor kvar till våran lilla "utflykt"!! (Lagom till vår dag, avslöjar det senare.)
- Det är 177 dagar kvar till vi far utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0