Till mamma!<3

Det är så konstigt när du inte är här. Har tänkt tanken några gånger att jag ska smsa till dig men kommer på att du ju inte ens är i Sverige! Inte ens i europa va? Nä. Dessutom pratade jag och Robin om något imorse och då höll jag på säga "Jag ska fråga mamma när vi kommer hem!". Lyckat..

Inte nog med att det är tomt utan dig så funkar ingenting här. Igår funkade inte telefonen och sådär. Så måste ringa morfar idag och nu kom jag på att det borde jag ha gjort redan...=S Aja. Som ett plus i kanten i denna vardag så funkade det inte med betalningen till Turkiet. De på resia kan inte se vår bokning eftersom vi gjorde den via internet. Så nu betalar vi dom där extra pengarna ändå.. Kom inte hem med någon fiffig lösning bara så vi kunde ha sluppit det ;)

Ha de bra där borta i värmen och jag hoppas du inte blir alltför allergisk imorgon när ni ska rida på elefanter. TA KORT!! Och lova att komma hem utan minsta lilla sår på kroppen... Helst inga myggbett heller! Och var inte så bruna att vi inte känner igen er. Och så glömmer ni inte att ta med någon present åt oss för att vi varit så duktiga hemma själva.. Kram<3


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Jag blev inte allergisk!!! Bara lite i slutet. Det var toppen. Alskar verkligen elefanter! Annu mer nu!

Puss!!

2010-02-18 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0