Underbara måndag!!<3

Hehe, jo alltså, fick sluta elva idag så den här måndagen slutade i lycka! Så for hem och koka (makaronerna var slut..) spaghetti (för första gången, perfekt mängd och helt perfekta i övrigt!) och tina några hemmagjorda köttbullar. Åt alltihop + några ananas-ringar. Ännu mer hungrig efteråt!?

Aja struntade i det och tog tag i köket. Diskade. Torkade bordet, spisen och runt om den. Tömde diskmaskinen och plockade in Emma och Oscars tallrikar.. Duktig flicka. Läste du det mamma?

Efter det tyckte jag att jag var värd att slappa så satte mig framför Extreme Home Makeover och löste korsord (från emmas gamla frida-tidningar haha), min nya hobby. Släktar jag på min morfar tro? Sen såg jag Supernanny, mitt nya favoritprogram. Därefter kom min finaste kille hem. Dock är han nu ute och skottar. Min snälla älskling!<3

(Ååh, bilden är för övrigt typ ett år gammal..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0