Beautiful Nightmare

Sitter på skolan i en datasal och väntar på att Robin ska sluta. Fyra slutar han. Inte okej. Han tyckte jag skulle gå in till stan men jag känner att mina stackars ben behöver vila. Haha, dock har dom väl knappt rört på sig alls den senaste tiden. Jag har blivit alldeles för bekväm av mig. Aja, hur som helst. Har kommit på nu några gånger sen skolan började om att jag glömde nämna min och min älsklings 10 månaders-dag. Den nionde januari minsann. Detta firade vi med en puss uppe på ''toppen'' i Hemavan. Mys! Dock fortfarande inga bilder därifrån eftersom min käraste lillebror Oscariussa inte vill ta bort alla sina onödiga bilder på typ program på tv och hans warhammer-gubbar. Detta resulterar i att hårddisken är full och mina bilder inte ryms. GE MIG EN EGEN DATOR I PRESENT TACK! Eller ett USB, men gärna en dator. Enda kravet är att den ska funka super och ej likna en sop-container. Den ska vara en platt (laptop) med andra ord. Då vet ni. Och mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0