Sportlov nu gärna.

Sitter i en datasal på skolan oh väntar - nästan längtar - tills första lektionen börjar. Text A. Så klockan kan bli tio i tolv och jag får gå och äta. Aja, kort dag i dag. I varje fall ganska, tio i två slutar jag. Dock vet jag inte alls vad jag gör då eftersom jag måste vänta på Robin till fyra. Sen ska vi hem till honom och stannar där över helgen.

Ååh förresten så är sportlovet planerat nu! Vad det blir då får förbli en hemlis ett tag. Men helt underbart blir det. Jag och min älskling kommer inte att fira ett år (9 mars) i Skellefteå, det är en sak som är säkert!<3

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; haha ja jag har faktiskt sparat kläderna jag ska he bort för att se om du vill ha något,. tror dock inte det men ;D

Kanske måste rensa lite mer eftersom halva min hög med kläder fortfarande inte ryms i garderoben ;D

2010-01-18 @ 11:06:04
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0