36 dagar

Nu återstår endast 36 dagar (om jag har räknat rätt..) tills jag och min älskling sitter på flyget till Turkiet! Vi har mycket att se framemot gubben, älskar dig!



Bild 1: Ett besök i Bergsbyn, såklart:) min glass är den med tuttifrutti, såklart:)
Bild 2: Kvällspromenad!:)
Bild 3: Jag och Robin gjorde svartvinbärsbladsdricka:) underbart!
Bild 4: Fisketur till Hakatjärn med mamma och morfar:)
Bild 5: Charmigt. Satt ute med Robin en kväll när han grillade.
Bild 6: Robin som grillar världens godaste<3
Bild 7: Ännu en fisketur:)

Hihi, om ni undrar varför de här bilderna dök upp helt plötsligt, så fick jag bara lust.. Då vet ni.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Inlägget under går inte att kommentera men,. jag har också suttit och sett Där fick du idag ;D hahaah!

2010-07-13 @ 19:15:56
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0