Är det bara jag?

Eller har två av mina senaste inlägg gått upp i rök? För mig syns nämligen "Fia med Knuff" som det senaste inlägget, även fast jag skrivit två inlägg efter det. Får väl se om det här dyker upp eller..

Igår, bakade jag bullar. Haha. Första gången, men de blev ganska fina om jag får säga det själv. Mitt nästa projekt blir mini-dammsugare. Hade tänkt göra de idag men som jag nämnde i ett tidigare inlägg så lyckades jag skära mig i lördags och när det precis läkt så pass bra att jag vågade tvätta händerna som vanligt igår så slet jag upp såret igen.. Typiskt. Så nu sitter jag med plåster igen. Med andra ord, ingen bakning.

För övrigt drömmer (fortfarande.) jag i princip bara mardrömmar. Ibland kan jag få någon trevlig dröm i form av Alice som lever och överrumplar mig med hennes goa pussar. Annars fortsätter mina obehagliga drömmar om björnar, ormar och krokodiler (?). Helt slut då jag vaknar.
  

Saknar dig min dutte-fnutta..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0