Fia med Knuff

Typiskt.. Kom precis på att min dumma kamera fortfarande inte har orken att vakna när jag klickar på on-knappen. Typiskt.. Eftersom Robin ska hämta nyckeln till lägenheten idaaag!!

Dagen har spenderats med min lillebror. Vi har sett en bit ur "Där fick du" (igen, för mig), spelat Guitarr Hero (ont i armen osv..) samt spelat massa spel. Bland annat memory (jag vann!) och Fia med Knuff (Oscar vann..). Nu for han dock iväg till en kompis så jag ska väl städa mitt rum lite. Haha. Och se om jag hittar laddningskabeln till kameran..

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Hahah var du där på Crash Diet? Det var jag med. Såg dig dock inte.



Det går btw att läsa dina inlägg om man klickar på kategorin, men det går inte att kommentera dom. Skumt!

2010-07-28 @ 17:43:49
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0