Flotte Gilbert

Jag måste ha varit väldigt snäll på senaste tiden. När mamma och Tomas kom hem idag efter en natt i tält så hade hon med sig en sprillans ny sov-säck till mig! Inte så pjåkigt eftersom jag älskar att sova i tält (om man bortser från att jag är livrädd för att något djur ska komma osv..) men inte har någon egen sov-säck. Så det var en trevlig överraskning, tack!

Och när Oscar kom hem för ett tag sen från pappa (där han varit några dagar nu) räcker han fram en mjukisdjurs-flodhäst, till mig! Världens mysigaste och gulligaste lilla flodhäst är det också. Tack! Flotte Gilbert, heter han.


Tyvärr har jag slarvat bort laddningskabeln till kameran och den har slut ström så bilder på mína fina gåvor kan dröja. Men jag tror ärligt talat inte att någon bryr sig. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0