I'll miss you forever sweetie.

- Idag har jag längtat efter min Alice. Hela dagen.
- Idag har jag myst med vovvar.
- Idag har jag ätit glass.
- Idag har jag sett en orm. Platt som en pannkaka.
- Idag har jag gått en kul-prommis med min älskling. Hihi jag vet att du älskar mig.
- Idag har jag blivit bäbis-sugen. Såg en underbar valp. När kommer Eira?

- Imorgon ska jag till Gällivare med min Robin.

- På lördag ska jag ställa ut en hund. Vilket känns sjukt, har aldrig ställt någon annan än Alice påriktigt.


Käre gode Gud, gör så att Eira kommer till oss som ett ljus i mörka tider. Hon behövs. Vi ska ta hand om henne. Våran Eira. Också ska jag vänja henne vid tandborstning tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0