Nu är jag på bra humör, hihi.

Har suttit och löst korsord och sett Där fick du (världens roligaste film) men nu blev jag lite less på bara sitta. Haha.. Här kommer lite bilder från helgen i Gällivare.
Ställde Maya, Allsans halv-syster:) Hon fick först en etta och blev sedan reserv. Till vänster är domaren:)  Och ja, jag höll handen aningens högt upp.. Är inte van att ställa en hund på det där viset, det var därför.. Om ni kikar på inlägget nedan med massa utställningsbilder på Alice så ser ni hur jag gjorde med henne..(A)
GRATTIS Emelie, som kom 3:a i juniorhandlingen och på så sätt blev kvalificerad till SM i Stockholm!
Min älskling, uppe på Dundret.
Du är finast i världen.


Kommentarer
Postat av: Emeliee

men vilken lagomt charmig bild på mig och diesel.... (Y)sweet ;)

2010-07-14 @ 01:29:57
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0