Robin 9/3-10

Står det nu så vackert i min underbara ring. Jag älskar den! Sitter fortfarande och beundrar den då och då. Kan inte förstå att den snart har prytt mitt finger i fyra månader.

Helgen spenderas som vanligt med min romantiska pojkvän. Just nu är han uppe och fixar efterrätt till oss, i form av jordgubbar. Mums! Förra året åt vi jämt jordgubbar med smält choklad, det var våran grej, men nu blir det bara jordgubbar.

Jag tänkte förresten på dig extra mycket i tisdags, Alice. Jag borstade din käre gamle Målle runt huvudet men skippade att borsta under hakan. Eftersom jag inte vet hur man gör med någon annan hund än dig! Dig kunde jag vända och vrida hur jag ville, du låg alldeles avslappnad på rygg i mitt knä, men hur gör man med andra hundar? Som kanske inte gärna ligger på rygg i ens knä? Det är inte lätt. Men du var van sen du var tre (eller till och med två) veckor med att ligga på rygg i mitt knä, medans jag klippte dina klor eller mellan trampdynorna. Snuttan, jag hade känt dig sen du var 19 timmar, det är svårt att inse att du är borta. För alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0