Sommarlovet går sååå fort....

Det är med en liten klump i halsen jag skriver att i princip halva sommarlovet har gått. Inte för att jag har räknat eller så men jag är väldigt säker på att den gränsen är passerad. Nu är det ju i och för sig så att jag och Robin har himla mycket att se framemot resten av året, men det kommer ju tids nog ändå. Vill bara njuta av sommarlovet så länge det varar..

Detta är vad jag ser framemot:

- I helgen ska jag och min underbaring äntligen tälta, har aldrig gjort det tillsammans förut så det blir mysigt.
- Om två veckor står jag och Robin ny-inflyttade i världens finaste lägenhet. Kanske mest Robins i och för sig, men han är så snäll och tänker låta mig bo där med honom, haha.
- Den 14:e augusti fyller min älskling 18 år, har dock inte ännu kommit på det klara med vad han ska få av mig..
- Den 18:e augusti lyfter planet mot Turkiet, där jag och Robin ska spendera en vecka.
- I början på september föds (förhoppningsvis..) världens finaste valpar, inklusive världens finaste lilla tik.
- I början på november flyttar (förhoppningsvis..) lilla Eira hem till mig och Robin.
- Hihi och sen är det ju lucia och julafton också..(A)

Känns som att Gud ger tillbaka lite till mig nu. Det närmsta halvåret kommer bli underbart, till skillnad från mina senaste 17 år. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0