Sprallis, sista delen.

Bestämde mig, efter att ha insett hur sjukt mycket bilder det finns på min Alice, att avsluta Sprallis-delarna nu. Självklart kommer det dyka upp bilder ändå, men med tanke på alla bilder så skulle jag komma upp i säkert 40 delar till, och då har jag redan gjort en grov gallring. Så här kommer de sista bilderna på Allsan. Dessa är från våran sista dag tillsammans. Den 11/5-10.
Sista bilden som togs på Alice och hennes "hund-familj". Från vänster: Lucy, Alice, Målle och mamma Skrållan.
Lilla gumman var inte alls den Alice hon varit. Det syntes på hela henne att något inte stod rätt till.
Jag försökte ändå få fart i henne, vi satt på stubbar och gick sick sack genom en stege.
Duttan var iallafall intresserad av godis som vanligt.
Förlåt Alice för att jag var lite jobbig med dig och ville mysa hela tiden... Gick liksom inte låta bli.
För att tänka på annat en stund satte vi oss för att "lösa" sudoku, dock dröjde det inte länge förrän Allsan tiggde om min fulla uppmärksamhet. Tråkigt, tyckte hon.
Alice mat bestod av rå köttfärs blandat med leverpastej. Hon slukade en ganska full skål på en halv minut. Gott! Tyvärr fick hon inte behålla det gottiga dessvärre, utan kräktes på natten.
Min lilla söta padda..
Här satt vi och väntade på att Robin skulle komma med mjukglass.
Underbart! Hon fick säkert halva glassen..
Hejdå min lilla husse..
Maliice.
Sista bilden. Matte älskar dig, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0