Tillbaks.

Efter två dagar i lägenheten måste jag säga att det var ganska skönt att komma hem till Bureå, även fast lägenheten är underbar. Har ätit mig mätt (eller nja, ärligt talat är jag lika hungrig nu som jag var för tre portioner sedan..) och sitter nu och tar igen mig i allt vad mail och bloggar heter. Mini-datorn är inte inkopplad än tyvärr.

Var egentligen tänkt att jag och Robin skulle tälta med mamma och Tomas i helgen men det kändes lite för kallt för det, dessutom är nog inte Robin redo att lämna lägenheten än, hihi. Älskar dig min finaste älskling!<3

Igår var jag med Emma på trästocks. Såg Melissa Horn, älskade rösten men låtarna var inte riktigt jag.. Sedan lyssnade vi lite på några diet killar. Crash diet tror jag. Älskade trummorna men mina öron höll på sprängas när de bara stod och skrek hela tiden.. Sedan blev det Hästpojken, som var sådär.

Ett tips till er Trästocks-arrangörer: Om ni tar dit typ Elvis Presley (vilket kan bli svårt..), Celine Dion eller nån annan känd kändis så lovar jag att dyka upp nästa år. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0