Angående förra inlägget..

Jag och Robin var ute på en romantisk moppe-tur i det trevliga vädret (snarare en sightseeing för min del). Körde på massa läskiga vägar under vilka jag hela tiden satt och spanade efter både älg och björn. Helt plötsligt fick jag syn på en älg och utbrast "ååh!" inne i hjälmen, vilket Robin förståss inte hörde. Så jag berättade för honom några minuter senare då han stannade av och skulle säga någonting. Han blev genast mycket ivrig och sa åt mig att peka vart jag sett älgen, när vi då kom fram till där den stått så stod den fortfarane och stirrade ut mot vägen. Robin stannade och tog lugnt fram telefon för att plåta den ståtliga konungen av skogen. Själv var jag måttligt nervös att den stora bumligen skulle komma på att vi var ett hot...
"Nu ska vi fara på ett annat ställe där det brukar finnas mycket älg" sa glatt min lilla älskling.

När vi sedan kommit hem så frågade han "visst var det kul att se en älg". Hehe, jo verkligen. Underbart..

Långt inlägg om en så kort händelse. Åååh. Kan jag aldrig sluta skriva? Uppenbarligen inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0