Det omskrivna jordskalvet..

Satt vid datorn och läste något högt för Robin när det började skaka, jag trodde att det var något som föll ner i garaget. Eller en lastbil som körde förbi utanför. Det vibrerade i hela soffan. Vi sprang in till köket, dit mamma också kom inrusandes. Slängde ett misstänksamt öga på diskmaskinen men insåg att den inte skulle kunna göra sig så märkvärdig. Insåg att det var marken som spökade.

Var det bara jag som tyckte det var hemskt obehagligt? Fast ganska spännande också med tanke på att jag inte kan minnas att jag känt något förut. Blev iallafall hemskt mörkrädd (värre än vanligt..) och har enbart drömt mardrömmar inatt. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0