Flygande och nybakta bullar

Den här dagen fick en väldigt dålig start, i form av hundratals tårar som strömmade ner för mina kinder. Har nog aldrig drömt en så hemsk och otroligt verklig mardröm. Tog någon timme innan jag hade hämtat mig helt och hållet. Huvva. Fick mig upp halv tio iallafall..

Resten av dagen spenderade jag ute i solen med en kokbok framför näsan. Har av någon underlig anledning fått upp ett väldigt intresse för att tillaga saker och ting. Alltifrån safter till skorpor till goda maträtter. Aja, lite färg har jag fått på kroppen iallafall.

Till middag serverades Flygande Jacob och sedan har timmarna bara sprungit iväg. En mjukglass har jag och Robin hunnit trycka i oss dock. Nu, ska jag väl gå och borsta tänderna och göra min älskling sällskap i drömmarnas (förhoppningsvis ej mardrömmarnas) värld. Eller nej förresten, jag ska nog se en film. Kan du somna utan mig vid din sida, älskling?

Angående bilden, haha, så togs den halloween -08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0