Mot Umeå!

Nåväl, efter vi har sovit några timmar förståss. Måste erkänna att jag är fullkomligt pank men med tanke på att busskorten funkar fortfarande så förlorar vi ju inget på det. Så imorgonkväll kommer fina bilder på mig och min fina Robin i Umeå.

Idag är det för övrigt den 9:onde, vilket betyder att jag och Robin varit tillsammans i 15 månader. Inte nog med det så har vi även burit ringarna i 3 månader nu. Puss min älskling<3

Tyvärr fortsätter mina nätter i samma veva som innan. Drömmarna om min Alice som börjar andas igen.. Det är svårt att förlora sin bästa vän i hela världen. Sötaste finaste Alice, saknar dig.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Jag svarade inte på ditt sms eftersom jag har så mycket pengar på telefon. Sen har jag typ bara en självbiograf bok. Det är typ med Paris Hilton. Annars har jag bara en massa verklighetsbaserade böcker,. alltså typ på saker som hänt,. kanske en brud som varit missbrukare och man får följa hennes tid, men det är ändå inte en självbiografi tror jag. Sen typ en annan om en flicka som blev utnyttjad som liten. Men det är inte just den personen som blev utnyttjad som skrivit boken, så jag vet inte om det räknas?

Men om Paris Hiltons liv har jag i alla fall.

2010-06-10 @ 01:36:18
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

eftersom jag INTE har så mycket pengar* Haha!

2010-06-10 @ 01:36:44
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

haha ja det är klart,. så länge du inte river sönder dom så,. men det tror jag inte :D

2010-06-10 @ 16:52:12
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0