Sinnesrubbning.

Jag fattar inte vad jag håller på med. Sitter och testar mig på gamla högskoleprov som en annan desperat människa. Glömde någon tala om för mig att det är SOMMARLOV? Vart kom all plötslig disciplin att lära ifrån? Jag har ju inte gjort annat än typ pluggat, räknat och sånt. Frågan är vart det brinner. Nej, nu ska jag ta mig själv i nackskinnet och fixa något att äta, sedan slå på en bra film och bara ta det lugnt. Sommarlov som sagt..

För övrigt gick det inte alls bra med det där viktiga samtalet jag skulle ringa. Steg upp i god tid för att ringa och så slutar det ändå inte lyckligt. Sedan halv 10 har jag varit igång. Typiskt. Vart är Allsan när jag behöver henne? Ska vi ta en promenad i det vackra vädret?

Nähä, försökte lägga upp bilder, som togs för prick ett år sedan, på en grön Alice men det funkade inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0