Sprallis, del 12

Plockar med alla utställningsbilder jag har i det här inlägget, även de från -09.
Minns inte riktigt vart det där var, kan det ha varit i Högbo? Observera även att det var trist väder och att jag av den anledningen hade lika trista kläder..
Piteå var det nog.
En finare bild, från samma dag.
Inte konstigt att jag såg koncentrerad ut, det här var på WW-utställningen i Stockholm, -08. Undrar om det var drygt 20 hundar som gick i Alice klass. Jämför det med de vanliga kanske 2-6 hundarna i samma klass när det är en vanlig utställning.
Dagen efter, i Stockholm, fast ute. Borstning.
Bichon-specialen i Vännäsby, Allsan blev här BIS (Best In Show) Junior. Till vänster, brorsan Diesel.
Högbo, -09. Här började Alice vara så slut i kroppen så hon orkade inte riktigt stå som jag ville, tyvärr.
Och här hade vi vunnit Juniorhandling, andra gången vi vann med den domaren. Kul! Piteå var det förresten.


Ja, det var i princip de enda jag hade från ringen.. Nu ska jag gå och muntra upp min förkylda lilla älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0