Sprallis, del 9

En lite smått sur Alice kanske?
Så jag tog med henne ut på en prommis i skogen:)
Det var kul men som vanligt var hon tvungen att posa framför kameran en hel del. Tur nu i efterhand:)
Gillar bilden.
Några dagar senare var det dags för klippkurs. Eftersom jag är vänsterhänt så gick det tyvärr inte så bra för mig, då jag klippte med en högersax.
Det var väldigt jobbigt att stå hela tiden, så Alice passade på att vila upp sig när vi tog en paus.
Titta INTE på mig. Lägg istället märke till hur Alice sover i min hand.
Miss U.
Mamma fick prova istället när håret mest vek sig för saxen för mig..
När Alice var sådär överlycklig som bara hundar kan vara så blev hon lite för ivrig ibland och ville liksom nafsa lite, lite mellan pussarna. Men det gjorde ingenting.
Vinka, vinka. Fram och tillbaka. Fort, fort med tungan rätt i mun.
Sötaste finaste Alice.. Det ligger en hel oöppnad sån där godis som du gillade i ditt skåp. Du hann inte äta upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0