Sveriges nationaldag?

Gårkvällen spenderades i Bjuröklubb med en långprommis över hällorna. Mycket härligt. Men när jag gick där med ett koppel i handen och en massa hundar springandes framför mig var det nästan så jag kunde se Alice springa omkring också. Vet att hon hade älskat det, när hon var frisk och sprallig.

Både gårdagen och halva dagen idag har jag ägnat åt tv:n. Paris Hiltons British Best Friend, eller nått. Höll på Carrie och Sam.. Så då vet ni. Nu är iallafall Robin ute och grejar på så jag är alldeles ensam. Har smaskat på en riesen och funderar på att ta en till.. Jo, jag gör nog det.

Imorgon tar jag sovmorgon, tror jag, och åker med nian med Robin. Ute-dag med skolan. Hmm, hoppas på bra väder. Hur som helst blir det nog att ta tolv-bussen hem till Bureå. Där jag hoppas på fortsatt bra väder.

Nu ska jag ta en till riesen och ikväll ska jag och min Robin se "Sommaren med Göran". Lånat av pappa. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0