"Vissa saker är nödvändiga. Andra måste man bara ha."

Redan klockan kvart över sju var jag igång i morse. Hundvakt var vad som stod på mitt schema. När jag fått mitt balsam för själen i form av (minst) en timmes kardning och kammning (stavning?) i vit, mjuk päls så kunde jag vandra hemmåt. Väl hemma fastnade jag framför Theme Park Ink med min lillebror ett tag.. Sedan påbörjade jag boken "Pojken som överlevde" medans Oscar slog på Tom&Jerry. Härlig dag.

Ikväll tog jag och min söta Robin oss en sväng med moppe till Bergsbyn för mjukglass, men överraskas av en stängd kiosk.. Kör hem och vandrar iväg till Tempo för att iallafall få oss en liten mjukglass. Men nej, ingen mjukglass där för tillfället. Typiskt.

Nu ska jag följa Robins exempel och gå och borsta tänderna. Imorgon ska jag upp med tuppen igen. Suck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0