Ååh förresten har jag ont överallt.

Det glömde jag ju skriva sist. Dessvärre sitter jag och funderar på om det är så intressant egentligen.. Men ändå.

- Först och främst så råkade jag slå in min älskade vänstra hand i väggen i lördags så hårt att den blev svullen och blå och gjorde (gör..) ont. Hehe, lyckat.

- Igår var jag ute och gick (med skoterskor..) som skävde i hälen och prydde mig med ett svidande skavsår.

- Igårkväll när vi fått våra små gifts från Thailand så skulle min lillebror provköra sin helikopter och körde den rätt in i benet på mig. Så propellerna rev upp benet på mig så nu har jag skrapsår och en liten röd prick. Men det gör ingenting oscar:)

- Inte nog med det så har jag ont längst bak i munnen. Håller på få andra hälften av en tand som bevisligen aldrig växte upp klart innan. Så nu känner jag mig som en liten bäbis.

- Dessutom, som grädden på moset ska jag ju som sagt ta blodprov idag, vilket kommer bidra till en kinkig malin som har ont i armen. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0