Dagen efter:)

Sitter på median och är i princip helt klar med (dumma dumma dumma!!) kalendern. Gårkvällen slutade bra och nu är mamma hemma igen. Allt är tillbaka i sin ordning, så att säga. Superfina små presenter fick jag också! En helt fantastiskt söt/fin väska (som jag först trodde var ett för stort linne..), en jättefin "Malin"-klänning, en snygg sarong, ett par härliga skor/typ sandaler/flipflops utan grej mellan tårna (som inte kommer ge mig skavsår i sommar!!=D) och en liten sköldpadda(A) asså av typ trä. Tack mamma och Tomas!<3

Idag åker jag med tio över tvåan hem eftersom jag kvart över tre ska vara på vårdcentralen och ta blodprov. Usch!! Ikväll är jag och Robin "barn-vakt" samt myser med Allsan. Ska försöka söka fram din röda fleece-overall tills dess min lilla dutte-fnutta så du slipper frysa.<3

Om en vecka befinner vi oss i HEMAVAN (nu avslöjade jag vår lilla resa;) och där firar vi imorgon (om en vecka då) våran 1 års dag!! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0