Det är inte min dag idag.

Dagen startar med ett fint inringat IG på matteprovet. Vilket betyder att jag måste plugga tills jag förstår (vilket jag inte kommer göra) och sedan göra ett omprov. För att visa att jag kan (vilket jag verkligen inte gör). Resten av skoldagen var okej.

Tar bussen in till stan för att söka sommar-/extrajobb. Men vet ni vad, det är ingen som vill ha någon som är under 18. Sätter mig uppgivet på bussen för att åka hem när en stor illaluktande kille sätter sig bredvid mig. Fantastiskt. Lutar mig desperat mot fönstret och drar sakta men säkert armen närmare och närmare min mage. Som tur är stiger han av efter bara några minuter.

Ikväll ska vi hälsa på min Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0