Det där med önskningar..

Märker mer och mer för varje dag som går hur gärna jag vill ha en egen (som jag delar med Robin förstås men.) dator. Och jag inser ännu mer för varje hemuppgift, läxa och inlämnings-uppgift hur mycket jag verkligen behöver en dator. Verkligen. Det är nog det jag önskar mig mest just nu, när det gäller materiella ting. Speciellt när jag tänker på vad jag tänker göra som projektarbete i trean. Ååh jag blir tokig på att sitta inne i vardagsrummet på en köksbords-stol och göra alla läxor och dylikt. Ååååååååååååååh!!!!!

Söt bakgrund men aja.. Observera även att jag inte är särskilt påläst så jag bryr mig inte om vad det är för något märke och så.. Bara den är snygg och fungerar super. Åååh vad jag vill haaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0