För att jag är så duktig.

Borde jag få slippa allt plugg och tjaffs nu. Dock har jag knappt börjat med matten än, vilket vi har prov i imorgon och jag skulle med glädje få tillbaka ett prov som det står g eller gärna vg på. Dock tror jag inte att oddsen är särskilt höga för det..

Har iallafall suttit sedan klockan var sex och skrivit ergonomi-uppgift samt kollat upp fakta om min författare. Insåg även att man inte kan lita på wikipedia. Där stod att J M Coetzee står för "John Michael Coetzee" med på en nobelpris-sida står att han heter "John Maxwell Coetzee". Aja, väldigt intressant säkert. Är bara så less på att sitta här så gör gärna något annat ett tag. Skulle ha haft mig något sött. Ett wienerbröd kanske, eller en dammsugare. Och oboy. Jag älskar oboy.

För övrigt så var jag jätteduktig igår när jag tog blodprov sa mamma. Hon fick följa mig eftersom Robin inte kunde. Men usch så obehagligt det var:( ont gjorde det och efteråt kunde jag inte röra armen. Plåstret sitter förresten fortfarande kvar.. Typiskt mig. Men får slita bort det ikväll. Eller så ber jag min söta Robin.

För övrigt nummer två så sitter min syster och ser på Förhäxad (miiiiiin serie...) och jag är sååå sugen på att gå och sätta mig och se. Dock ser jag scenerna framför mig när jag hör vad de pratar om. Jag älskar förhäxad. Så då vet ni. Och så har jag nu skrivit ett väldigt långt inlägg om ingenting och på tal om ingenting så älskar jag Robin!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0