Jag kan det där med antirynkkrämer!

Så var det måndag igen och skola igen och grafisk kommunikation igen. (Jag är så lycklig att jag slipper någon form av media i trean.) Lovet är över och jag kan garantera att jag inte känner av det ett dugg. Om jag inte kramar om vänster hand det vill säga. Annars finns inga spår kvar.. Tur att vi bara går tre veckor innan påsklovet. Då kan jag tala om att jag och min Robin ska ha Alice. Dock blir det bara över helgen istället för hela veckan =( men det är bättre än ingenting.

Katastrofal helg när det gäller tv förresten. Willy är i semifinal i Let´s dance och Sverige väljer ut en inte alls så bra låt till vinnare i melodifestivalen. Hon har inte en chans. De jag höll på kom sist kan jag tala om. Peter Jöbacks Hollow var inte fullt så dålig och Jessica Anderssons låt kommer då jag att lyssna på i framtiden iallafall. Det fanns lite Celine Dion-feeling över det hela. Jag gillade den. Så nu är frågan, vad har Sverige för smak? Jag kan utan problem sjunga precis som Anna Bergendal.

Åh, förresten. Angående rubriken så är det uppgiften nu på median, en annons om antirynkkrämer. Då vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0