Klockan kvart över två slutar jag idag.

Tror jag. Har iallafall ingen idrott idag, vilket betyder att vi inte har något prov, vilket betyder att jag har gått och oroat mig hela helgen i onödan. Aja, skönt att det inte blev idag iallafall.

Helgen i Storklinta med Robin och hans morbror & kusin var super. Blev heldag i backen både lördag och söndag och på lördagen blev jag inte ens less. Vilket jag alltid brukar bli. Tog massa bilder när de andra gjorde hoppen osäkra, haha.. Lär väl lägga ut några bilder sen. (Dock inte förrän nästa vecka kom jag gå för lämnade kameran hos Robin..) Igår blev jag dock less, och är jag less så är jag. Med andra ord var jag ganska tjurig. Förlåt älskling=)<3

För övrigt så älskar jag att planera och tänka låångt in i framtiden. Hihi, det vet du älskling;*

På torsdag är det världens finaste dag för då kommer lilla Alice på besök. Längesen.. Förlåt mig för det Allsan, ska på stan imorgon (eller idag kanske..) och köpa gott godis till dig. Och en sån där tugg-krokodil som du gillar. I helgen blir det långa promenader, har du tur får du springa lös. Puss!


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; jag kommer inte vara inne i stan imorgon. Ska på studiebesök på psyket och sen går jag direkt hem :S

2010-03-29 @ 19:58:32
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0