Måndagen den 22 mars 2010.

Söt rubrik. Det enda som är bra med den här dagen är det jag och min Robin ska göra efter skolan (hemlisss!) samt att jag är ledig imorgon. Dock ska jag då sitta med matteB hela dagen. Måste faktiskt erkänna att jag nog har gjort matte minst (sammanlagt) tre timmar ihelgen. Inte illa för att vara av eget initiativ.

Helgen har bestått av en massa mys och en massa skoter. Inte mig emot. Tur att jag är så duktig. Tur att jag inte fick några möten. Tur att jag har världens finaste kille.

Förövrigt är det helg igen om typ fem dagar. Storklinta blir det visst då. Gråter dock nästan vid tanken på hur dyrt liftkortet kommer bli. Jag har inte pengar till sånt!!!

Och som ett avslut på ett mycket intressant inlägg så kan jag meddela att jag snart längtar ihjäl mig till Turkiet den 18 augusti! Bara jag och min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0