Min lediga dag.

Det är tisdag och jag är ledig. Inte sjuk, ingen feber, bara ledig. Och det känns så otroligt skönt! Dock förstår jag egentligen inte vad jag gör uppe den här tiden och varför jag känner mig så pigg. Väckarklockan stod på halv 10 men redan nio var jag på benen. Haha. Steg upp och åt frukost och sen dess har jag suttit med matten. Det är så konstigt vilka il man får ibland.

Idag har jag mycket på schemat. Måste fortsätta med matteB så mycket jag bara orkar, plugga på engelska-orden, läsa igenom NkB och gärna läsa en bit i Candide. Det var all läxa.. I övrigt tänkte jag gå en sväng in till affärn, kanske hälsa på mamma på hennes dagis (bara för att barnen är så gulliga..) och så tänkte jag duscha snart. Om tiden tillåter, haha.

Oskyldiga Alice på bilden har absolut aldrig tuggat på skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0