Och måndag...

Tänk om min lärare i grafisk kommunikation A kunde inse att när han lägger kommentarer om hur det man gör kan bli bättre så ser det bara värre ut! Jag sitter och kämpar med en annons om en antirynkkräm och blir väldigt nöjd med resultatet, för en gångs skull. PG kommer, står och säger "njaa,, mm, hmm, hur tänkte du där,, jag alltså loggan behöver ju inte vara så stor,, minska på texten,, hänger de där texterna ihop,, inte,, då måste de vara längre ifrån för annars läser man ihop dem..." Nej det gör man inte!! Ååh jag blir så arg....... Så ja, efter att ha gjort de ändringar han ville ha så är annonsen plötsligt inte så snygg längre. Faktiskt ganska tråkig. Och jag är inte längre nöjd med den. Hur lyckat är det då PG? "Ja den blev ju klart mycket bättre nu."

Jag är såååå lycklig att jag slipper media i trean.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0