Alice


På onsdag flyttar min ängel till himlen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, min älskade Malin, det gör mig så ont! Men vi vet ju båda två att det är det bästa för vår lilla skrutta. Och hon har haft ett fint liv med dig som matte!

2010-05-07 @ 17:07:00
Postat av: tessan

Åh, så hemskt! :( :( Vet inte vad jag ska skriva... men som din mamma skrev, det är för hennes bästa och hon har haft ett bra liv med dig som matte!

2010-05-08 @ 20:34:09
URL: http://zingmark.blogg.se/
Postat av: faster laila

Tänker verkligen på dej Malin, pappa berättade den tråkiga nyheten.. Vet hur duktig du varit och hur mycket du älskat denna lilla vän.



Bamsekram faster

2010-05-10 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0