Allsan-Brallsan

För en vecka sedan satt jag och myste med min underbara lilla vovve, Alice. Idag däremot sitter jag snart kanske och myser med min underbara lilla gubbe, Robin. Aja. Börjar få koll på tillvaron. Nationella i matteB idag gick bättre än jag förväntat mig men sämre än jag hoppats på. Efter fyra timmar var jag så slut i huvudet att jag knappt visste vart jag var eller än mindre när lektionen skulle börja och när bussarna skulle gå. Tack gode Gud för beskedet att vi fick sluta efter nationella.

Igår fyllde förresten mamma år. Grattis i efterskott:) Av mig och Robin fick hon en ny stavmixer, den gamla hade tydligen jag och Emma bränt sönder..

För övrigt har jag fått veta vilka kurser jag läser i trean.
- Matte C
- Spanska steg 3
- Engelska /CA
- Nk B
Blir super=) Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0