Hahaa vilket liv..

Har suttit sen sist (förra inlägget) och bara kollat runt på olika bloggar och så. Vilket slöseri med tid. Jag som hade tänkt se Förhäxad eller nått. HEhe. Aja. Har inte hört av Robin sen imorse när han klev av bussen. Har väl ringt honom 5-6 gånger kanske. Svarade inte ens på sin lunch så jag misstänker att han glömt telefon hemma.. Annars blir jag lite ledsen..:(

Nu ska jag byta ut morgonrocken (frös lite innan...) mot jackan och gå ut och hämta posten. Sedan ska jag ta en ipren. Ont i mitt stackars huvud, OCH benen som vanligt. Snart kommer iallafall mamma hem, då ska vi väl äta en snabbis och sen fara till stan. Får förhoppningsvis träffa min osociala älskling inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0