"I'm gonna do all that I can"

Jag skulle kunna gråta tills det inte finns några tårar kvar, jag skulle kunna hata Gud fastän han inte finns. Allt är så svårt när man inte vet vad man ska göra. Hur man ska bete sig. Vad man ska tro. Allt är så svårt när man vet att någon som står en så nära att den hade kunnat ta en tugga av ens hjärta, inte mår bra. Allt är svårt när man vet att man måste göra det rätta. Man måste göra det som är bäst för någon annan, fastän det är så hemskt för en själv. Men det är en självklarhet. För jag älskar dig.

"När man älskar någon så mycket, så att man är beredd att göra vad som är bäst för den personen, även fast det är jobbigt för en själv, visst måste väl det tyda på kärlek?"

För fem minuter sedan var jag så glad. Varför lyssnar jag på musik och kollar på bilder som gör mig så ledsen?

"You were my strength when I was weak"
Nu ska jag vara din styrka, när du är svag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0