Sprallis, del 3

Ett gammalt inlägg här nedan,. Inser hur stor plats Alice hade i mitt liv.
"Kort dag idag. Började halv elva och slutade efter spanskan kl.12. Ingen matte. Skönt. Skyndade mig ( i onödan ) till bussen och åkte hem. Kom hem till ett alldeles tomt hus. Ingen Alice. Kunde inte komma på nånting att göra. Satt och stirrade ut genom fönstret och började på ett sudoku. Efter typ 5 siffror upptäckte jag att jag hade gjort helt fel. Fyror överallt. Men ingen Alice."

Alice hade här precis upptäckt hallon:)
På upptäcktsfärd i skafferiet.
Bad-dags!
Helt slut efter badningen..
En kväll i lekparken, med grannen som fotograf.
Min dutte-fnutta<3
"Åk inte utan mig matte.."
Slut efter bilfärden till Jäckvik.
Oscar fick hålla i kopplet noga så du inte skulle drutta i sjön. Matte rädd om dig.

Fortsättning följer.. (Jag har hundratals bilder till:D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0